Merevetika dieet - KAVA

Merevetika dieet - KAVA

Autor: Reilika Nestor 01.04.2016 kell 00:27

Paljude kuulsuste jaoks on see tervislik dieet, kuid jaapanlaste jaoks on see tavaline hommikusöök. Nagu me juba teame on jaapanlased tuntud tervislike eluviiside harrastajad.

Dieet järgmine 1 päeva kohta, siin peate oma valikud ise tegema, kuidas süüa, aga neid on päeva jooksul vaja süüa. Seda dieeti võite pidada kuid. Kuid tulemus on näha nädalaga.

  • lõuna või õhtusöök1 kord päevas korralik Misosupp (peamine Wakame merevetikas)
  • 2 keedumuna
  • vähemalt 2 õuna
  • vähemalt 2 juurvilja
  • 2 küüslauguküünt
  • 1 l rohelist teed
  • 1 l päevas
  • hommikusöögiks kaera - või riisihelbepuder

Sellise tervisliku söömisega, olete saanud kõik vajaliku kätte ning samuti on see dieetsöök. 

Nädalaga kaalukaotus garanteeritud!!!

Misosuppi on niivõrd lihtne valmistada, et seda saate isegi tööjuures teha ning on väga kasulik.


Mida on vaja Misosupi tegemiseks

  • Misosupipasta ja Wakame merevetikas ( Stockmann's ja Umami netipoest koju tellides)
  • Pane vesi keema
  • Pasta ning maitsesegu pigista kaussi
  • Vala kuum vesi peale
  • Wakame vetikas  1 kausi peale 1 tl
  • aseta teise kaussi Wakame merevetikas ning vala natukene külma vett peale, kuniks on vetikas paisunud ning pese läbi, ennem kui valad Misosupiga kokku.
    Hoiatus - Wakame vetikas tundub pakis väga väike, aga ta paisub väga suureks. Alul soovitan panna vähem, et aru saada, kui palju te ise soovite. Alati saab juurde teha seda vetikat. 

 

Natukene põhikomponendist:

Wakame merevetikas on väga rikkalik vitamiinide, kui ka erinevate ainete poolest, mis inimesele kasulik. Samuti sisaldab ta Omega3 rasvhappeid. Hokkaido Ülikooli uurimus näitab, et Wakame merevetikas sisalduvad ained põletavad rasva.

Hiina meditsiini järgi kasutatakse seda
  • vere puhastajana,
  • tugevdada ja soodustada soolte tegevust,
  • teeb naha, juuksed, küüned ilusaks
  • suguelundite töös ja tervises
  • menstruatsiooni tsükli reguleerimine
  • soovitatakse tarbida naistel, kes on rasedad, kui ka neil, kes on sünnitanud, kuna sisaldab rohkelt joodi, kaltsiumi, foolhapet, magneesiumi. 
  • soovitatakse süüa hommikusöögina, kuna Wakame sisaldab suurel hulgal magneesiumi, joodi, kaltsiumit ja rauda ning A, C, K, D ja B2 vitamiini. 

PALUN ÄRGE UNUSTAGE = Wakame merevetikas sisaldab märkimisväärselt erinevaid toitaineid, kui ka vitamiine, siis ärge liialdage selle söömisega, kuna see võib tuua kaasa tõsiseid tagajärgi. Soovitatav on süüa Misosuppi või panna salati sisse 1 toidukord päevas.


Wakame merevetikas 100 g kohta, sisaldab

Energia väärtus 188 kJ (45 kcal)

Süsivesikud 9.14 g

Suhkur 0.65 g

Kiudaine 0.5 g

Rasv 0.64 g

Valk 3.03 g

Vitamiinid :

B1(5%) 0.06 mg

B2 (19%) 0.23 mg

B3 (11%) 1.6 mg

B5 (14%) 0.697 mg

B9 (49%) 196 μg

Vitamiin C (4%) 3 mg

Vitamiin E (7%) 1 mg

Vitamiin K (5%) 5.3 μg


Kaltsium  (15%) 150 mg

Raud (17%) 2.18 mg

Magneesium (30%) 107 mg

Mangaan (67%) 1.4 mg

Fosfor (11%) 80 mg

Naatrium (58%) 872 mg

Tsink (4%) 0.38 mg