Venitus on treeningul väga oluline, kuidas teha?

Venitus on treeningul väga oluline, kuidas teha?

Autor: Reilika Nestor 26.02.2016 kell 00:00


Lihaste elastsus on vajalik kudede paremaks verevarustuseks ja lihaste lõõgastunud olekuks. Venitused vähendavad valu, parandavad liigeste liikuvust, ning lihaste tasakaalu ja elastsust.

Kui palju ja kuidas venitada?

  • Tee venitusi sageli, soovitavalt iga päev
  • Tee venitusi kindlasti pärast iga pikemat liikumist või füüsilist tööd - isegi peale lehtede riisumist, aiatööd, koristamist, aknapesu jne.
  • Alusta 10 sekundilisest venitusest, hiljem tee pikemaid, 30-sekundilisi venitusi ja korda tsüklit paar korda.
  • Venitusasendis püüa "venida" . Venitusi tehes, ära nõksuta edasi tagasi.
  • Venitusasendit hoides tunned n-ö magusat valu venitatava piirkonna lihastes ja kõõlustes.

Venituse toime saabub 6-8 nädalaga!




Erinevaid venituse variante, leia endale lihtsalt sobivaim.