Unusta vanamoodne toiduvalmistamine - TEE NII!!!

Unusta vanamoodne toiduvalmistamine - TEE NII!!!

Autor: Reilika Nestor 26.03.2016 kell 01:00

  • Ära söö igal toidukorral liha
  • Ära paneeri või küpseta rohkes rasvas
  • Ära kasuta soola iga toidu juures peamise maitseainena
  • Ära pane muffini taignasse kogu retsepti ettenähtud rasva ja suhkru kogust
  • Ära lisa salatisse suurtes kogustes kastmeid
  • Ära söö liiga palju magustoitu
  • Ära söö suupisteid otse pakist
  • Kasuta magusa maitseainena mett
  • Kasuta soolase maitseainena konserveeritud sibulaid, mis juba on soolased, eriti hästi sobivad need salatitesse. Hakka hästi peeneks.
  • Lisa salatisse sidrunimahla, mis annab vürtsi ja samas soolasust
  • Kasuta majoneesi asemel maitsestamata jogurtit sinna sisse mett ning haki hästi peeneks muna.
  • Magustoiduks söö hurmaad, viinamarju, mis on ideaalsed veresuhkru tõstjad.
  • Ära kasuta suppides ja toitudes puljongit, vaid pane 4-6 sibulat, paar porgandit ning küüslauku.