Unega probleemid - aitab banaanitee!

Unega probleemid - aitab banaanitee!

Autor: Reilika Nestor 31.03.2016 kell 10:38

Stressi, depressiooni, ärevushäirete, närvilisuse peamiseks põhjuseks on unetus. Kui inimene ei saa piisavalt magada, siis see muudab teda. Enamus inimesi läheb magama ning nende peas keerlevad päeva emotsioonid, mõtted, mured, rõõmud jne jne jne. Nad ei suuda kuidagi uinuda, lõdvestuda. Seda kõike võimendavad probleemid peres, just nimelt kallimaga.

USA teadlased avastasid imelise loodusliku vahendi, et leevendada unetust - banaanitee. Banaanitee on hämmastav vahend, mis teeb imet ning maitseb samuti hästi. Banaani koores on suurel määral magneesiumi, kaaliumi, mis toimivad inimorganismis lõõgastavalt. Sa pead selleks kasutama 100% orgaanilist banaani. Mis ei ole orgaaniline on üle kuhjatud kahjulike ainetega. Seda võib tarbida iga päev just ennem magamaminekut.


Koostis:

  •    1 orgaaniline banaan;
  •    1 väike pott veega;
  •    Õrnalt jahvatatud kaneeli
  •    Mett, vastavalt soovile. 
Kuidas valmistada: lõika ära banaaniotsad, pane keevasse vette ja keeda 10 minutit. Ning vala teise anumasse. Vajalik kogus tassi ning lisa sinna natukene mett ning kaneeli. Samuti võid süüa juurde natukene banaani.


Miks unerohi on halb?


Unerohi ei paku pikaajalist lahendust. Kui sa alustad unerohtudega, keha muutub aina nõudlikumaks ning kogused, annused muutuvad suuremaks või ravimid kangemaks. Põhiline, et see tekitab sõltuvustunde. Tegelikkuses on väga paljud nö rahustid, mis on mõeldud ärevushäiretele.


Erinevad unerohud võivad põhjustada erinevad kõrvaltoimeid:


    
Kõhukinnisus;
   
Peapööritus;
    
Fokuseerimisraskused ja mälu probleemid;
    
Parasomnia;
    
Kontrollimatud liigutused;
   
Nõrkus;
    
Aeglustub hingamine;
    
Kõhuvalu.

Kõige suuremaks probleemiks peetakse rahustite ja uinutite juures sõltuvust. Ravimitest võõrdumine on sama kui sa proovid jätta maha suitsetamist, alkoholi tarbimist, uimasteid.

  • Soovitame samuti ennem magamaminekut, mitte mõelda ärevaid mõtteid.
  • Ei tohi minna voodisse kurvana, kurjana ning eriti tülis oma kaasaga.
  • Kui aitab, siis võite teha ennem magamaminekut väikese jalutuskäigu. Paljudel juhtudel see aitab.
  • Süüa kaaliumi, magneesiumirikast toitu, näiteks - Kõige rohkem magneesiumi (rohkem kui 100 mg 100 g kohta) sisaldavad erinevad täisteratooted ja aiasaadused: leib, kliid, kaerahelbed, kaerajahu, pruun riis, köögiviljad (eriti rohelist värvi), seesami-, päevalilleseemned, pähklid, oad ja herned.

    Toiduained, mis ka üsna palju magneesiumi (20-100 mg 100 g kohta) annavad, on järgmised: liha, kala, piim ja piimatooted, juurviljad (v.a. banaanid), spargelkapsas, mädarõigas, peakapsas, till ja tavaline kooritud riis.

    Ka mõnesse mineraalveesse on lisatud magneesiumi. Osade firmade tooted sisaldavad üle 80 mg magneesiumi ühe liitri kohta.

    Muidugi ei tohiks ka teise äärmusesse kalduda ja üleliia magneesiumi tarbida. See põhjustaks jälle teisi kaebusi. Pigem jälgi pidevalt oma keha ja murede korral pöördu arsti poole.

    Kalliumi soovitatud päevane tarbimiskogus 3,1–3,5 g sisaldub keskmiselt ühes alljärgnevatest:

        270 g kuivatatud virsikutes,
        350 g läätsedes,
        450 g mandlites,
        500 g rosinates,
        660 g keedetud kartulites,
        1,4 kg banaanides.

    Kui toituda mitmekesiselt, järgides toidupüramiidis toodud toitude soovituslikke koguseid, on võimalik piisav kogus kaaliumi probleemideta kätte saada.
  • Mitte mingil juhul ei tohiks süüa ennem magamaminekut midagi magusat!