Toiduained, millega ära hoida probleeme eesnäärme, kusepõie, käärsoole, söögitoru ja rindadega?

Toiduained, millega ära hoida probleeme eesnäärme, kusepõie, käärsoole, söögitoru ja rindadega?

Autor: Reilika Nestor 07.10.2015 kell 10:10

Pakendatud toidud on tohutult populaarsed, aga need sisaldavad sageli varjatud suhkrut ja rasva. Suhkrul on palju pahesid. See mitte üksnes ei suru alla immuunsussüsteemi (enamasti deabeetikutel), vaid soodustab ka hambakaariast ning nõrgendab samuti teiste ainete, nagu kaltsium, magneesium ja B-vitamiin, imendumist ja takistab muude kehale vajalike toitainete omastamist. Sest suhkur sisaldab palju kaloreid, kuid on paljaks tehtud paljudest vitamiinidest, kiudainetest ja mineraalidest. See, mis järele jääb, on puhtalt kalorid. Kui Teie toit sisaldab liiga palju kaloreid, saate te sellest hulga kaloreid, kuid mitte teisi toitaineid. Samuti rikub suhkur teie hambaid, nõrgendab immuunsust ja teeb teid paksuks. Seepärast on vaja kahandada suhkrutarbimist miinimumini.

Suhkrused toidud mõjutavad suurel määral teie ainevahetust, samuti nende mõju kestab vaid lühikest aega. Pärast seda muutute loiuks. Suhkur ei lähe kehast välja, vaid jääb. Tihtilugu inimesed tunnevad pärast magusa söömist ikkagi näljasena ning kipuvad uuesti sööma, kas siis magusat või soolast. Nõnda olete sattunud te nõiaringi. Harjutanud oma keha energiaga. Vale energiaallikaga. Rammusad, suhkrused, rasvased toidud muudavad juba iseenesest ainevahetuse loiuks, samuti puuduvad selles toidus tihtilugu kasulikud ained seedimiseks ja ainevahetuseks. Tulemuseks ongi see, et teie söödud toit ei lähe keha kütuseks vaid hoopis muudab selle nõrgaks ning paksuks.

Uuringud näitavad, et inimene, kes sööb tehislike toitude asemel isetehtud toite ja palju puu- ja aedvilju, siis on tema immuunsussüsteem palju tugevam ning haigusele mitte nii vastuvõtlik. Näiteks aedviljadel, nagu näiteks hiina kapsas, spargelkapsas, lillkapsas, naeris, leht- ja peakapsas, on võim ära hoida probleeme eesnäärme, kusepõie, käärsoole, söögitoru ja rindadega. Sama tulemuse võib saavutada, kui süüa puuvilju, nagu aprikoosi, viinamarju, apelsini, ananassi, arbuusi ja maasikaid. Et saavutada maksimaalset toimet on kõige parem neid aed- ja puuvilju süüa toorelt.