Porgandi - kurgi dieet

IStockPhoto

Porgandi - kurgi dieet

Autor: Inna K. 02.02.2015 kell 22:00

Esmaspäev ja nädalalõpus on tulemas üks üritus, kus soovin hea välja näha. Täna kleiti selga proovides pitsitab siit ja sealt. Nagu ikka, see paar kilo, mis segavad ja tuleks kiiremas korras kaotada.

 Siinkohal pidage silmas, kurgil 100 g kohta 15 ckal ja porgandil 41 ckal. Ma ei soovita porgandit süüa iga päev, see võib tekitada allergilisi reaktisoone. Sellepärast ongi vaja süüa ülepäeviti kurki, mis on tõeline puhastaja ja neutraliseerija. Uskuge, peale sellist värskendavat dieeti on teie nahk lisaks kaalukaotusele särav. Kindlasti ärge unustage liikumist. Tunnikene jalutamist värskes õhus teeb igati head.

1.Porgandi-kurgi dieeti pean ma 5 päeva
2.Esmaspäev porgandipäev, teisipäev kurgipäev, kolmapäev porgandipäev, neljapäev kurgipäev, reede porgandipäev.
3.Hommikuti joon klaasitäis värskelt pressitud veega segamini sidrunivett.
4.Porgandit söön nii riivitult, keedetult, praetult, kui ka mahlaks pressitult.
5.Söögikordadel pean 2 tundi vahet.
6.Söögikorra kogus 200-300g.
7.Igal hommik 1 tl kalamaksaõli.
8.Riivporgandile segan lisaks 2 tl mett ja 2 tl oliiviõli.
9.Joon ingveri-, kummeli-, sidruni teed koos meega.
10.Kohvi jätan nendel päevadel välja. Kohvi asemel joon ingveriteed meega. Ingveriteed ei soovita juua õhtul, kuna ingver võtab une.
11.Kurki söön tükeldatuna, kui ka riivitult.
12.Riivitud või tükeldatud kurgile lisan mett ja oliiviõli nagu porgandilegi.
13.Samuti kurgi ühekordne söögikord peaks jääma 200-300 g vahele.

Mõnusat dieeditamist ...