Lõuaalune kloppimine - milleks see kasulik on?

IStockPhoto

Lõuaalune kloppimine - milleks see kasulik on?

Autor: Reilika Nestor 20.01.2015 kell 00:00

Laota väike rätik laiali ja voldi pooleks nii, et ta oleks pikliku kujuga. Kasta see rätik külma vette ja vääna väsi välja. Seejärel võta parema käega rätiku ühest otsast kinni ning teise otsaga klopi vastu lõuaalust ja vasaku põse alumist osa. Löögid peavad olema lühikesed, kiired ja üpris tugevad. 10-15 löögi järel võta rätik vasakusse kätte ja peksa parema põse alumist osa ja lõuaalust. Kordad löökide seeriat mõlemal poolel 4-5 korda, kuni nahk roosatab õrnalt.

Kui soovid tõesti ilusat lõuajoont, siis ära aseta loetavaid materjale lauale ega põlvedele. Lugemist peab hoidma kas käes, silmade kõrgusel, või laual endast kaugemal, saavutades sellega õige lugemisnurga . Normaalse nägemise korral on lugemiseks mõeldud kaugus umbes 30 cm. Kõndides püüa samuti pead püsti hoida. Nii kindlustad endale ilusama ja vormis lõua!