Kuidas taastada kehas ja organismis energia? Kuidas tõmmata enda poole head ja tunda end hästi?

Kuidas taastada kehas ja organismis energia? Kuidas tõmmata enda poole head ja tunda end hästi?

Autor: Reilika Nestor 26.03.2016 kell 00:33


  • Sinu keha ütleb, et on vaja puhata. 

Tavaliselt annab meie keha märku, et ta on kurnatud ning on vaja aeg maha võtta. Tihtipeale võib olla liiga hilja ning meid kimbutavad kurjad terviseprobleemid. Anna kehale rahu. Me jääme väga haigeks just siis kui me puhkama! See on esimene tundemärk, et me ei tohiks jätkata nii nagu ennem. Kui teie elu on juba kord selline, siis käige regulaarselt kontrollis. 


  • Vaikus

Igaüks meist vajab oma aega. Vaikust kuulda enda mõtteid, tunda ise ennast! Vaikus on see, mis meid maha rahustab! Isegi tund aega päevas aitab taastada energia. Pidev kära, müra, lärm, õiendamise, karjumised kurnavad meid rohkem veel kui töö. Võta aega enda jaoks. Mine loodusesse või ole lihtsalt kodus omaette. Tee seda, mida teha tahad, või oled mõelnud juba ammu. See toob õnne ja rahulolu. Isegi kui tülitsete kaaslasega, pole mõtet karjuda ja meeletult argumenteerida. Tehke omaette üks väike tiir looduses. Olge omaette. Rahunege maha ning vestelge siis. Emotsioonid laes ei too õigeid otsuseid. 


  • Hingamine

Õpi õigesti hingama. Õige hingamine rahustab ja lõõgastab. See kehtib nii tööd tehas, kodus olles, trenni tehes, argumenteerides, tähtsaid otsuseid vastu võttes. Õige hingamine toob selguse. Tavaliselt hingame me iga päev väga pealiskaudselt ja sellele mõtlemata. Ometi teame, et koos õhuga tuleb meie organismi eluks vajalik hapnik, mida vajame keha kõigiks tegevusteks. Veri peab olema rikastatud mitmete vajalike koostisosadega, nende seas suures hulgas hapnikust. Et iga liigutus kiirendab verevoolu ja muudab hingamise sügavamaks, siis peame hingamise treenimiseks võimalikult palju ja ühe kiiremini suutma liikuda: käia, joosta, ujuda, aerutada.


  • Õige toitumine

Me haarame enamasti midagi kiiresti kuskilt. Tegelikkuses meie keha või vaim tahaks süüa midagi värsket või ise tehtud. Kiire elustiil ning pere sunnib meid tagant. Kui tunned, et oled näljane - joo klaasitäis vett ning siis mõtle rahulikult, mida soovid ning mis on tervislik. 


  • Räägi iseendaga

See kõlab naljakalt, kuid me vajame seda, et rääkida iseendaga. Tunnistada endale vigu, tunnistada endale, et me oleme olnud tublid. Eriti siis, kui meil pole kedagi, kes meile kiidusõnu ütleks. Tähtis on vaadata iseennast ja vaadata teisi ning argumenteerida omaette, kas me oleme käitunud õigesti või valesti. Oluline on mitte end hukka mõista, vaid pigem õppida ja püüda, et see miski enam ei korduks. Inimene õpib terve elu ning oluline on see, kes sellest õpib. Me teeme kõik vigu, tähtis on aru saada, mis on õige ja vale. Just iseendaga rääkimise tulemusena saab see selgeks. 


  • Mis inspireerib sind

Igal inimesel on salajased soovid ning unistused. Püstita enda jaoks mingi eesmärk ning pürgi selle poole. Unistused on need, mis viivad edasi. 


  • Ära mõtle halvale, mõtle heale ning tulevikule.

Ära ela minevikus. Ära ela halbades mälestustes. Ära nuta taga täitumata võimalusi, unistusi. Täitumata unistused ei ole loodud minema täide. Ela tulevikus, tunne elust rõõmu, tunne rõõmu väikestest asjadest, mõtle sellele, mida suudad ära teha, et sul oleks parem. Parem suhtes, parem tööl jne. Paljud mõtlevad katkisele minevikule, kus tõmbavad enda poole halba energiat, tõmbavad enda poole magnetina kurbust ja meelehärmi. Paljude teadlaste arvavates - halbade emotsioonidega inimene tõmbabki enda poole halbu kogemusi, emotsioone, inimesi, tundeid, olukordi. Kui su mõtted, tuju, olemine on suurepärane, siis sa kiirgad seda välja ning tõmbad enda poole head, häid võimalusi ning inimesi.