Kuidas saada lahti rippuvast kõhunahast?

Kuidas saada lahti rippuvast kõhunahast?

Autor: Reilika Nestor 22.09.2016 kell 00:52

Harjutused on just neile, kes on äsja sünnitanud ning soovivad taastada oma keha peale sünnitust. Harjutused on õrnad ja rahulikud ning ei koormaks kuskiltki poolt mingit kehaosa.

Eriti on ju naised kahjustanud oma selga.

Tee järgi ning tulemused on näha juba nädalaga. Samuti pea meeles, et toitumine on samuti väga oluline!

Kõiki neid harjutusi teha ikka mitmeid minuteid. Peale mõnda aega nende harjutuste tegemist, võite alustada intensiivsema treeninguga või sellega, millega te eelnevalt ennem rasedust tegelesite.





KÕHUL OLEV NAHK TRIMMI

Kui te võtate kaalus juurde, on seda tunda kõige esimesena kõhul. Kõhu rasvumine on tingitud nii toitumisest, kui ka passiivsest eluviisist. Siin on mõningad näited, kuidas saab kõhurasva kontrolli alla ning kõhupeal olevat nahk pingule.

  • Crisscross, harjutus kogu kõhupiirkonnale. Aseta käed tuharate alla. Tõsta pea õrnalt üles ning liiguta jalgu üles alla - ära pane jalgu maha. Tee harjutusi 10 korda järjest.
  • Crossover Crunch, harjutus ülakõhule. Aseta käed pea juurde. Tõsta üks jalg üle teise ning tõsta pead üles. Tee harjutusi võrdselt mõlema jalaga.
  • Crunch, harjutused ülakõhule. Ole sellili ning pane jalad õrnalt krõnksu ning üksteisest eemale ning aseta käed pea juurde ja tõsta pead koos ülakehaga üles.
  • Flutter Kicks, harjutus kogu kõhule. Aseta käed tuharate alla ning tõsta mõlemad jalad õrnalt üles ning samaaegselt pea. Ära lase alla ennem kui oled teinud nt 10 x. Ja tee jalgadega kääre.
  • Heel touch, harjutus ülakõhule ja külgedele. Ole selili ning tõsta ülakeha õrnalt üles ning puuduta õrnalt jalataldasi




  • Ning usute või mitte, siis ülimalt hästi mõjub ise enda masseerimine. Isegi kui vaatate televiisorit, oma lemmik saadet või filmi. Võtke kreem ning masseerige neid kohti, kust soovite olla peenem. Sellega stimuleerite nahaalust vereringlust ning ainevahetust, mis aitab suurepäraselt rasvade kadumisele kaasa. See kehtib absoluutselt kogu keha kohta.
  • Joo vett.
  • Jäta ära magusa söömine.
  • Ära joo magusaid ja gaseeritud jooke. Suhkur ja gaseeritud joogid tekitavad väga suurel määral inimestele tselluliiti.
  • Loobu rasvastest toitudest.
  • Söö palju puu ja juurvilju ning kiudainerikast toitu. Aitavad kaasa seedimisele. Viivad kehast välja jääkaineid.
  • Toiduained, mis aitavad vabaneda kõhurasvast on avokaado, roheline salat, õun, mandlid, kurk, arbuus, oad.
  • Kanna korsetti või trimmivat pesu.


 

 


MIDA TEHA VENITUSARMIDEGA? LOE - KLIKI



ARTIKKEL 2
MIKS SU KAAL EI ALANE!

Väga paljud meist soovivad kas alandada kaalu, säilitada kaalu või siis kaalust alla võtta. Kui aga me oleme kinni oma harjumustes ning ei suuda kuidagi neist lahti lasta, mõtleme alati, miks ei võiks olla mingi imerohi, imevahend, et alandada kaalu. Kahjuks sellist ravimit veel pole välja töötatud, mis inimesele oleks tervislik.

Uurisin natukene siit ja sealt, mis võiks aidata peale selle, et söö tervislikult või tee sporti. Paratamattus on see, et tõesti tervislikumat viisi ning inimsõbralikumat pole kui tervislik toitumine ning väike treening. Kuid mida võiks silmas pidada on see, et on teatud vitamiine, õlisid, kiudaineid, mis aitavad inimesel parandada seedimist, ainevahetust, jääkainetest vabastamist ning viivad kehast välja rasvu ning toksiine.

Kindlasti on ka olulised teised vitamiinid ning toitained ja mineraalid, kuid kaalu alandamise juures on olulised just need kolm:

NÄITEKS ...

B12 Vitamiin ehk kobalamiin. B12-vitamiin on unikaalne, sest see on ainus vitamiin, mis sisaldab mineraalainet, so koobaltit. Vitamiin B12 sünonüümina võib kasutada nimetust kobalamiin. Toidus leidub ka vitamiin B12-ga analoogseid mitteaktiivseid ühendeid, eelkõige taimset päritolu toiduainetes.

B12-vitamiini on vaja:

  •     aminohapete normaalseks ainevahetuseks,
  •     erinevate aneemiate ennetamiseks (nt erütrotsüütide valmimise protsessiks koos folaatidega),
  •     närvikoe normaalseks arenemiseks.

B12-vitamiini puuduse tunnused võivad ilmneda alles 5–6 aasta pärast. Puudujääk võib esineda ebapiisava imendumise puhul ja taimetoitlastel. B12-vitamiini toodetakse mingil määral ka organismi mikrofloora poolt, selle omastumine organismis on küsitav. Samuti on teada vetikatest tehtud spirulina, mis sisaldab B12-vitamiini erinevaid vorme, mis kahjuks ei ole organismis aktiivsed.

Taimetoitlased, kes ei tarbi üldse loomse päritoluga toite, vajavad seetõttu B12-vitamiini toidulisandina. Mõned taimepõhised piimaasendajad (nt sojajook, kaerajook ja riisijook) võivad olla B12-vitamiiniga rikastatud ning olla seetõttu veganite menüüs olulisteks B12-vitamiini allikateks. B12-vitamiini puuduse kliinilised sümptomid kujunevad üldiselt välja alles pärast mitmeid aastaid kestnud puudulikku toitumuslikku tarbimist või vähenenud imendumist. B12-vitamiini piisav saamine on äärmiselt oluline normaalseks vereloomeks ja neuroloogiliseks talitluseks. Vitamiini puudus toob seljaaju, aju ning optilise ja perifeersete närvide mandumise tõttu kaasa makrotsüütilise, megaloblastilise aneemia ja/või neuroloogilised sümptomid.

Puudulikust toitumuslikust tarbimisest põhjustatud puudust võib täheldada üksnes neil täiskasvanutel, kes on olnud mitu aastat veganid ning ei ole tarvitanud B12-vitamiini sisaldavaid toidulisandeid või B12-vitamiiniga rikastatud toiduaineid. Samuti neist perekondadest pärit imikutel ja lastel, kelle perekondades niisugust toitumismustrit järgitakse. Kui selle vitamiini puudust organismis ei avastata õigeaegselt, võivad tagajärgedeks olla kestev vaimse tervise halvenemine ning halvatus. B12-vitamiini pidevat liigset tarbimist on seostatud eesnäärmevähi riski tõusuga.

Parimateks B12-vitamiini allikateks on maks, veiseliha, linnuliha, muna, kala, juust, sealiha, kana, piim, kohupiim, jogurt.
Soovitusliku päevase tarbimiskoguse 3 µg saab keskmiselt:

    2 g hautatud veisemaksast,
    40 g kuumtöödeldud lõhest,
    100 g kuumtöödeldud veiselihast,
    110 g kalkunist,
    130g keedetud munadest,
    140 g juustust,
    550 g kohupiimast,
    750 g piimast.

Materjal:
Tervise Arengu Instituut;  www.toitumine.ee.

Paljud Ameerika kliinikud, kus patsiendid soovivad tervislikult kaalu alandada antakse neile B12 vitamiini ravimeid. B12 vitamiin ei aita alandada kaalu ja põletada rasva, et te peaksite neid ainult sööma ja mitte midagi muud, vaid ta mängib väga tähtsat rolli kaalu alandamises. Ta aitab toidust, mida sööte saada energiat ning täiskõhutunne püsiks. Energia mida saadakse püütakse rakendada harjutustes, et põletada kehas rasvu ning kaalu alandada.





KALAMAKSAÕLI


Kalamaksaõlil on väga tähtis roll inimese organismis. Kalamaksaõli aitab toime tulla stressi, närvilisuse, negatiivsusega, mis kaasneb tihti dieetidega, kaalu jälgimisega. Sisalduv A ja D - Vitamiinid. D-Vitamiin tasakaalustab inimeste hormoonide tööd. A-Vitamiin samuti närvirakkude töö, luude tervis. A-vitamiini puuduse tõttu võib inimese silmanägemine halveneda.

A- Vitamiin loomsetest toitudest:
  •     kalamaksaõli (30,0 mg);
  •     veisemaks, keedetud või praetud (7,74 mg);
  •     seamaks, keedetud või praetud (5,40 mg);
  •     kanamaks, keedetud või praetud (4,30 mg);
  •     või (0,68 mg);
  •     munad, keedetud (0,22 mg).

A- Vitamiin taimsetest toitudest
Taimsetest allikatest saavad organismid A-vitamiini eelvitamiine karotenoide, need muudetakse A-vitamiiniks keha sees:
  •     porgand, toores (0,84 mg);
  •     maguskartul ehk bataat (0,71 mg);
  •     kõrvits, keedetud (0,25 mg).

Vitamiini D saab vaid loomsetest toiduainetest: kalaõli, maks, munakollane, või, pärm.



KIUDAINED

Kuigi kiudained enamasti soolestikus ei lahustu, on nad siiski organismile väga olulised. Kiudained hoiavad sooled mürkainetest puhta, reguleerivad soolestiku talitust ja veebilanssi. Väheneb oht haigestuda jäme- või pärasoolevähki, hemorroididesse ja ateroskleroosi. Pole karta ka rasvumist. Kiudainete erilisim omadus on võime imada radioaktiivseid aineid, neutraliseerida neid ja kiirendada nende väljumist organismist.

Kiudainete tarvitamine aitab ära hoida kõhukinnisust. Kiudained jaotatakse veeslahustuvateks (nt pektiin) ning vees mittelahustuvateks (nt tselluloos).

Ülesöömine põhjustab ebamugavat täiskõhutunnet ja gaaside teket. Liigsed kiudained viivad kaltsiumi organismist välja (luude hõrenemine). Kiudainerikast toitu süües tuleks kindlasti midagi kõrvale juua. Kiudainete ületarvitamine viib organismist mineraalained välja.


Just nendel 3 asja on ülimalt olulised kaalu alandamise juures. Inimesed muutuvad närviliseks, on pinges. Sest nad loobuvad oma harjumustest. Nad ei saa enam süüa seda mida nad on pikka aega harjunud, mis neile maitseb. Pea kumiseb, ei jää midagi meelde. Mõeldakse vaid ühele, kuidas saaks süüa. Ma tahan ju seda tegelikult, mitte närida porgandit. Nii huvitav kui see ka poleks, siis just dieedi ajal keerlevad inimeste peas mõtted ainult toidust. Just nimelt kiudained aitavad meil hoida kõhtu täis. A ja D vitamiin viivad mõtted mujale ning inimene ei ole närviline, stressis ega pinges selle kõige juures.

Kokkuvõttes pole mitte ühtegi võluainet, võludieeti, võluharjutust, mis aitaks meil kaalu alandada. On vaid mitmeid erinevaid viise selleks. Niipalju kui on inimesi, on ka erinevaid toitumisvõimalusi, kellele meeldib liha, kellele juurvili või puuvili. Inimeste soovid ning harjumused on niivõrd erinevad.