Kuidas ma paastuks ennast ette valmistasin?

Kuidas ma paastuks ennast ette valmistasin? (2)

Autor: Reilika Nestor 15.01.2015 kell 00:01

Olen üks tavaline Eesti naine, kes on ilmale toonud kaks imearmast lapsukest, kuid millega ma siiamaani võitlen on lisakilod. Olen kõike proovinud, kuid ei saa kuidagi ree peale. Selleks, et üldse hakata dieeti pidama ja mitte patustada, mõtlesin ma proovida paastumist.
Ma ei teadnud paastumise kohta suurt midagi. Lugesin foorumistest erinevaid arvamusi. Oli inimesi, kes kiitsid ning oli ka neid, kes seda ääretult maha tegid. Mina aga otsustasin paastuda. Sest kui ei proovi, ei saa ka iial teada, mis tunne see on.

Minu mõõdud:
Pikkus: 160 cm
Rinna ümbermõõt: 90 cm
Rinna alt ümbermõõt: 77 cm
Keskkoht: 75 cm
Puusa ümbermõõt: 91 cm
Kintsu ümbermõõt: 51 cm
Kaal 61 kg - kui alustasin.

Ettevalmistuseks pidasin 4 nädalat järgnevat dieeti, millega võtsin alla 4,3 kg.

Ma sõin üpris palju ning ei suutnud kuidagi piiri pidada. Kõige hullem oli see, et tööl tegin lõuna liiga suure. Kui kolleegidega sööma läksin, võtsin alati liiga suure prae või supi või napsasin kuskilt midagi kerget või hoopis rämpstoitu.

Ütlesin abikaasale, et sellele tuleb lõpp teha. Ebaregulaarne söömine tuleb lõpetada ning ta peaks mind toetama. Õnneks abikaasa on arusaaja ja oli igati nõus mind toetama.
Tegime siis suure puhastuse külmkapis. Jätsime alles ainult tervislikud toiduained. Leppisime kokku, et sööme koos perega hommikusöögiks kaerahelbe putru. Samuti igaüks vaatab, mida ta sööb lõunaajal ning õhtul teema söögi koos.
Lõpuks tuli nii välja, et kui ma tegin õhtul valmis järgmiseks päevaks lõunasöögi, siis abikaasagi avaldas soovi.

Ütlen ausalt, et esimene nädal oli natukene raske, just näksimise pärast. Tundsime mõlemad sellest puudust. Kuid kuna abikaasa soovis olla solidaarne, ei näksinud temagi ega joonud õlut.

Kui esimene nädal oli möödas, oli juba tulemusi näha, mitte ainult minul, vaid ka abikaasal. Kõik oli paigas ja mis oli eriti hea - oli enesetunne. Kerge oli olla. Hakkasime perega õhtuti jalutamas käima. Nädalavahetusel võtsime pikemad jalutuskäigud ette. Ütlen ausalt, et see dieet mõjutas meie elu väga. Nii, et soovitan julgelt proovida.

 
Hommikusöögiks

Kaerahelbepuder piimaga 200 g, juurde sidruni / kummeli / pärnaõie / ingveri juure tee meega.

Lõunaoode
Õun / pirn / banaan / viinamarju 200 g / apelsin.

Lõunasöök
Tomati-kurgi salat oliiviõli ja õrnalt värskelt pressitud sidrunimahlaga (200 g).
Juurde lisaks 200 g kanaliha / kala.

Õhtuoode
Õun / pirn / banaan / viinamarju 200 g / apelsin.

Õhtusöök
Tomati-kurgi salat oliiviõli ja õrnalt värskelt pressitud sidrunimahlaga (200 g).
Juurde lisaks 200 g kanaliha / kala.

Kui soovisin soolast näksi, siis sõin vinnutatud liha paar tükikest.
Jookidena jõin vett, kuhu oli lisatud sidruni / apelsini / õuna / pirni / jõhvikaid / mangot / hurmaa viile. Kui ka sidruni / kummeli / pärnaõie / ingveri juure teed meega.

Kommentaaride järjekord: Vanemad | Uuemad | Parimad