Kui soovid, et sul oleks ilus treenitud rindkere!

IStockPhoto

Kui soovid, et sul oleks ilus treenitud rindkere!

Autor: Reilika Nestor 27.12.2014 kell 00:00

Rinnalihased kinnituvad luudele, mis moodustavad õlad. Ilus rind kujutab endast tugevaid ja hästi formeerunud rinnalihaseid.

Kena rinna eest on vaja hoolitsema hakata varakult. Juba 13-14-aastaselt peaksid tüdrukud kandma rinnahoidjaid, isegi kui neid näiliselt vaja pole. Väikesest saati tuleks tüdrukuid harjutada pärast keha pesemist veel rindu ja vöökohta külmema veega üle loputama. Naha pingul hoidmiseks pole midagi paremat kui külm vesi, kuid lihase elastsuse hoidmiseks on parim võimlemine.

Siinkohal toome välja mõned harjutused, mida tegelikult tuntakse käsivarte harjutustena, aga mis mõjuvad hästi ka rindkere lihastele.

• Õlaringid
• Pihkude kokkusurumine rinna ees
• Küünarnukkide vibutused taha
• Käsivarte vibutused
• Käsivarte tõstmine
• Käsivarte ringid
• Käsivarte ujumisliigutused

Harjutusi tehes peab alati meeles pidama korrapärast hingamist. Ühte harjutust võib teha 10-20 korda, alustades väiksemast kordade arvust ning tõstes tunde järgi soovitud aja tagant koormust.

Naised kelle rind on täielikult deformeerunud, ei saa muidugi loota, et võimlemise, ujumise või aerutamise abil see noorusaastate ilusa vormi omandaks. Seetõttu kasutatakse äärmuslikel juhtudel rinnaoperatsioon, kuid siinkohal peab iga naine ise otsustama, kuidas ta end oma kehas tunneb ning kas ta soovib oma välimuse muutumiseks meditsiinilist sekkumist või mitte. Tervis ennekõike!