Igaüks meist ihkab vabaneda paarist liigsest kilost - mida selleks ette võtta?

IStockPhoto

Igaüks meist ihkab vabaneda paarist liigsest kilost - mida selleks ette võtta?

Autor: Reilika Nestor 21.11.2014 kell 00:00

Meist paljud mõtlevad kindlasti, et kui ma oleksin paar kilo kergem, siis oleks siit parem ja sealt parem. Tegelikkuses pole naine eksponaat, ta on elusolend ja elusolend peab liikuma. Mis veelgi parem - ilusti liikuma. Tekib küsimus, mis on ilus liikumine? Ilus liikumine on harmooniline ja vaba kehakeel. Oskame üldiselt oma käsi ja jalgu liigutada, aga kael ja selgroog jäävad tihti tähelepanu alt välja. Selgroog peab olema paindlik.

Anname siinkohal mõned harjutused, mis aitavad muuta keha liikumist vabamaks ja nauditavamaks nii kehaomanikule kui vaatajale:

• Kerekallistus ja kehapööre: käed võivad olla hooandjaks, pea pööratud kätehoo suunas.
• Kallutus külje suunas: seda võib teha nii püsti seistes kui selili lamades.
• Vibu pingutamine: proovi teha vibunööri pingutamist imiteerida nii käte kui kehaga.
• Kehapöörded laua läheduses: seisa laua ees, selg laua poole. Hoia jalad tugevalt maas ja keera oma keha nii suurde pööresse, et näed lauda enda selja taga.
• Kannapuudutusega kehapööre: ole põlvili ja pöörad keha selja taha nii palju, et puudutad vasaku käega paremat jalga ja vastupidi.
• Trepid ja imiteeritud ülesasted.
• Kummardused.
• Ilma käteta ümberistumine: liikumine ühelt toolilt teisele, vaheldumisi toetades kord ühele, kord teisele. Käsi seejuures mitte kasutada!