Fakte ilu ja toitumise kohta XII OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta XII OSA

Autor: Reilika Nestor 12.12.2014 kell 00:00


  • Tugevatoimeline seep kuivatab nahka. Seetõttu kasutage selle asemel pehmetoimelisi puhastusvahendeid.
  • Hoidke küünelakki külmkapis, et see säilitaks ühtlase konsistentsi. 
  • Juukseid pestes ärge unustage hõõruda juukseid ainult ühes suunas, et vältida juuste sassiminemist. 
  • Väljas süües lisage oma toidule vähe võid või üldse mitte. 
  • Sööge lõuna- või õhtusöögiks sagedamini kala. Ostke Oomega -3 rasvhappeid sisaldavaid kalu, näiteks lõhet, forelli ja heeringat. 
  • Magustoiduks võite teha šokolaadi- või karamelli maitselise pudingu rasvavabast või väherasvasest piimast. 
  • Värske porgandimahl on rikas kaltsiumi ja fosfori poolest. Ta aitab suurepäraselt küüsi tugevdada. 
  • Magustoiduks võite süüa küpsetatud õunu, pirne või puuviljasalatit. 
  • Püüdke iga söögikorra ajal süüa valgurikast toitu. Head valguallikad on kala, lahja liha, jogurt, juust, pähklid või oad.
  • Planeerige oma puhkus kalendrisse. Võtke korraks aeg maha, nt selleks et nuusutada lilli. Te paistate ja ka tunnete ennast nooremana, kui olete lõdvestunud ja rahulik. 
  • Ostke musti viigimarju, kollaseid rosinaid, kuivatatud jõhvikaid või goji marju lisaks traditsioonilistele kuivatatud puuviljadele, nagu tumedad rosinad ja kuivatatud aprikoosid. 
  • Uuringud näitavad, et sinine värv vähendab söögiisu. Kasutage siniseid, mitte oranži, punast või kollast värvi sööginõusid ja laudlinu. 
  • Ärge näljutage ennast. See on pikemas perspektiivis ohtlik ja ebaefektiivne. 
  • Magusad kartulid sisaldavad palju A-vitamiini, mis on tähelepanuväärne vananemis- ja kortsuvastane vitamiin.
  • Võiga tehtud või magusate kastmete asemel maitsestage oma toitu vahelduseks terava kastme, salsa või cajuni maitseainega.
  • Need annavad suurepärase maitse väiksema arvu kalorite juures.
  • Tasakaalustatud toit, mis sisaldab kaltsiumi, vitamiine ja valke hoiab nahka tervena.