Fakte ilu ja toitumise kohta XI OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta XI OSA

Autor: Reilika Nestor 10.12.2014 kell 00:00


  • Pidage toitumipäevikut, pannes kirja ka oma kehalised harjutused. Niiviisi saate jälgida kalorite „sissesöömist“ ja põletamist.
  • Hoidke oma küüned korras ja trimmitud. Üle 3 cm pikkustes küüntes levivad mikroobid ja seened. 
  • Kollased hambad on enamasti põhjustatud suitsetamisest, kohvist, sooda- või mahlajookidest. Kasutage hammaste valgendamiseks söögisoodat ja vesinikperoksiidi. 
  • Kuiv nahk ja kortsud on omavahel seotud! Ärge unustage kreemitada paksult silmade ja suu ümbrust, kuna esimesed kortsud tekivad seal. 
  • Valige salati või põhitoidu kõrvale lisandiks pähkleid. Kasutage neid liha või linnuliha asemel, mitte nende kõrvale. 
  • Et hajutada huulejooni, kandke huulepulka peale vertikaalselt, mitte horisontaalselt. 
  • Piirata tuleks jookidest saadavaid nn "varjatud kaloreid“, sest seal tulevad siiski lisakalorid. 
  • Tervete küünte jaoks peaks puu- ja toores köögivili moodustama 50%, iga päev peaks jooma ka palju vett. 
  • Et tuua esile oma silmade ilu, on vaja vaid paar kerget silmapliiatsi tõmmet. Ärge tõmmake liiga tugevat joont. 
  • Pärast kulmude kitkumist võite asetada kulmude ümbrusse leevenduseks niisked teekotikesed. 
  • Vistriku vähendamiseks asetage vistrikule jääkuubik õhukeses nõuderätikus umbes 3 minutiks, see vähendab paistetust ja punetust. 
  • Unustage suupisted pärast õhtusööki! Kui soovite midagi teleka ees näkitseda... sööge õuna.
  • Kui teil on vanaduse laigud, peske nägu petipiimaga. Selles sisalduv hape puhastab näo ja kõrvaldab laigud. 
  • Ostke kiireks suupisteks pakk köögivilja beebiporgandite või selleriga. 
  • Et põletada 100 kalorit, kõndige trepist üles ja alla 10 minutit järjest.