Fakte ilu ja toitumise kohta X OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta X OSA

Autor: Reilika Nestor 08.12.2014 kell 00:00


  • Laske teha või tehke ise massaaži vähemalt kord kuus, et vähendada stressi, muutuda rahulikumaks ja stimuleerida hapnikuvarustust kogu kehas.
  • Ärge kunagi alahinnake kauni kulmukaare mõju, kuna nii saate parandada oluliselt oma näo esteetilist väljanägemist.
  • Ärge tõmmake silmapliiatsiga paksu joont. See annab silmale paistes, raskepärase ja väsinud ilme. 
  • Kuivatatud puuviljadest saab suurepärase suupiste. Neid on kerge kaasas kanda ja käepärast hoida. Hoidke pakki kuivatatud puuviljadega oma töölaual. 
  • Kõige parema tulemuse annab vedela või tahke laineri kasutamine koos peene pintsliga. 
  • Väljas süües tellige toite, kus puuduvad kreemjad kastmed.
  • Vaata üle oma menüü! Õliste, friteeritud ja rasvaste toitude tulemusena tekib rasune nahk ja peanahk. 
  • Köögivilja hooajal võiksite toidu kõrvale tükeldada ja grillida värsket paprikat, sibulat, suvikõrvitsat, kollast kõrvitsat ja baklažaani. 
  • Sööge iga päev nisuidusid, mis aitavad vabaneda vistrikest. Neid on hea süüa koos helveste, jogurti või kodujuustuga.  
  • Külalldane uni on kasulik selleks, et teie keha põletaks tõhusamalt rasva. Öösel võiks magada vähemalt 8 tundi. 
  • Nahka koorib hästi pruun suhkur, avades näol poore ja eemaldades üleliigse rasu, ebapuhtused ja surnud naharakud.
  • Vahetage oma ripsmetušš välja iga 2-3 kuu järel. 
  • Vana ripsmetušš on täis mikroobe.
  • Hoidke oma nägu puhas! Peske seda kaks korda päevas pehmetoimelise seebi ja sooja veega. Tehke seda õrnalt ringjate liigutustega masseerides. 
  • Sügaval asetsevaid silmi saab visuaalselt esile tõsta, kandes kahvatut tooni lauvärvi silmalaule ja tumedamat lauvärvi kulmu alla.