Fakte ilu ja toitumise kohta VIII OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta VIII OSA

Autor: Reilika Nestor 05.12.2014 kell 00:00


  • Sööge küpsetatud või grillitud lõhet kaks korda nädalas. Selles sisalduvad Oomega -3 rasvhapped ja vitamiinid vähendavad vananemist soodustavate vabade radikaalide hulka.
  • Piirake mahla, sooda- ja suhkruga magustatud jooke. Need sisaldavad liigset suhkrut ja annavad “tühje kaloreid”. 
  • Kasutades iga päev õrnu nahakoorijaid ja iga nädal puhastavaid maske, hoiate poorid puhtad ja naha värske. 
  • Kui teil on rasune nahk, kasutage vee baasil valmistatud nahaniisutajat. 
  • Te võite kasutada fööni, et soojendada ripsmete koolutajat. See aitab ripsmeid tõhusamalt koolutada. 
  • Pikkadel sõitudel või ostlemisreisidel pakkige suupisteks kaasa mõned värsked puuviljad, tükeldatud köögiviljad ja madala rasvasisaldusega juustupulgad.
  • Kiirtoit – üks megasuur einevõileib, friikartulid ja soodajook võivad sisaldada rohkem kaloreid, rasva ja suhkrut, kui vajate terve päeva jooksul. 
  • Sööge kõvasti tomateid, mis on rikkalikud A-vitamiini, C-vitamiini ja kaaliumi poolest, mis tagavad ilusa ja noorusliku naha. 
  • Vahu kasutamine kuivade juuste puhul pole midagi erilist. Proovige kuumusega aktiveeruvat soenguvedelikku või kohevust andvat vedelikku. 
  • Enne ripsmetuši pealekandmist koolutage alati ripsmeid ripsmekoolutajaga. 
  • Sööge eriti lahjat hakkliha. Sildil peaks kirjas seisma: "10 %-lise rasvasisaldusega hakkliha”. 
  • Sööge 4-5 väikest einet päevas 2-3 tugeva eine asemel. Õhtusöök peaks olema teie viimane söögikord. 
  • Süsivesikuid ja valke peaks olema 4 kalorit grammi kohta, rasva 9 kalorit grammi kohta ja alkoholi 9 kalorit grammi kohta. 
  • Ärge unustage kasutada iga vanniskäigu järel emulsiooni, kreemi või beebiõli. See aitab säilitada nahaniiskust.
  • Kondita ja nahata kanarind ja Türgi kotletid kujutavad endast kõige lahjemat linnuliha valikut.