Fakte ilu ja toitumise kohta VII OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta VII OSA

Autor: Reilika Nestor 05.12.2014 kell 00:00


  • Ostke nahata kanakoibi või eemaldage nahk enne küpsetamist.
  • Tõstke raskusi 2 või 3 korda nädalas, et tugevdada lihaseid ja tõsta nende toonust, mis aitab paista ja tunda ennast noorena.
  • Ärge sööge liiga palju rasvaseid või rohkes rasvas/õlis praetud toite, see muudab teie naha tuimaks ja liiga vara vanaks. 
  • Peo või suure sündmuse eelõhtul koorige kogu keha duši all, et saavutada hämmastavalt sile ja seksika väljanägemisega nahk.
  • Eelistage kaaliumisisaldusega puuvilju, nagu banaanid, kuivatatud ploomid ja ploomimahl, kuivatatud virsikud ja aprikoosid, erinevad melonisordid. 
  • Ärge pigistage vistrikke! Nii satuvad bakterid sügavamale nahka ja põhjustavad punetust, turset ja arme. 
  • Lõigake enne keetmist kogu nähtav rasv liha ja linnuliha küljest. 
  • Puu- ja köögiviljad, kui need moodustavad suure osa üldisest tervislikust toitumisest, võivad vähendada insuldi ja ka teiste südame-veresoonkonna haiguste riski. 
  • Seebi või näoveega pesemise järel niisutage kohe nägu.See aitab säilitada naha niiskustasakaalu ja ennetada kortse.
  • Stressil on alati negatiivne mõju nahale. Leidke võimalusi selle vältimiseks, näiteks tehes iga päev joogat või mediteerides. 
  • Kui teil on väikesed silmad, kasutage ainult heledaid lauvärve ja rohkem kui 2 tooni korraga. 
  • Kui hommikul on kiire, pange eelnevalt ukse juurde valmis värsked puuviljad, helveste karbid või väikesed kotid; tehke seda kindlasti eelmisel õhtul. 
  • Vältige lõhnastatud alkoholisisaldusega emulsiooni, kui teil on nõrgad ja haprad küüned. On väga tõenäoline, et sellega kokkupuutumisel need murduvad või tulevad kihtidena ära. 
  • Rasvavabas jogurtis on palju kaltsiumi, mis aitab hoida teie hambad valgena, et saaksite julgelt naeratada, ja hambad tervetena.
  • Kui teil on sinised silmad kasutage hallikaspruuni, halli, lillat, punakaslillat või sinist lauvärvi.