Fakte ilu ja toitumise kohta V OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta V OSA

Autor: Reilika Nestor 27.11.2014 kell 00:00


  • Puu- ja köögiviljad sisaldavad olulisi vitamiine ja mineraalkiudaineid ning teisi tervisele vajalikke toitaineid.
  • Koorega kohvijoogid on täis suhkrut, rasva, rääkimata suurest hulgast kofeiinist ja nad annavad ka palju kaloreid. 
  • Kasutage toidu valmistamisel sagedamini taimeõlisid (va kookospähkli- ja palmituuma õli ) ja pehmeid margariine (vedelad, tuubi- või spray- margariinid). 
  • Igapäevane liikumine on oluline selleks, et suurendada naha verevoolu ja stimuleerida naharakkude varustamist hea hapniku ja toitainetega. 
  • Lugege hoolikalt toiduainete silte ja ärge laske end petta kavalate reklaamide poolt. 
  • Kui võimalik, laske oma juustel puhata. Laske neil olla loomulikult, kasutamata soenguvahendeid.. 
  • Hoidke külmkapis läbipaistvas pakendis tükeldatud köögivilju.
  • Sassis juuksed võivad olla tingitud valest padjapüürist. Kasutage siidist või satiinist padjapüüre, kuna need ei aja juukseid sassi.
  • Peske hambaid kohe pärast õhtusööki, see aitab teil hoiduda toidust hilisemal kellaajal. 
  • Tegelege aeroobikaga, mis aitab hoida veresooni tervena ja parandada nahatooni. 
  • Ära sööge igavusest. Sööge ainult siis, kui olete näljane. 
  • Sööge köögivilju, kus leidub rohkem kaaliumi, nagu magusad kartulid, valged kartulid, oad, tomatitooted, peedilehed ja sojaoad.
  • Grillige, röstige, hautage, posheerige või keetke liha, linnuliha või kala, selle asemel et neid praadida. 
  • Transrasvhapete suur tarbimine tõstab vere kolesteroolitaset ja südamehaiguste riski. 
  • Väljas süües küsige salatikastet eraldi nõus. Kasutage seda ainult nii palju kui vaja.