Fakte ilu ja toitumise kohta IV OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta IV OSA

Autor: Reilika Nestor 26.11.2014 kell 00:00


  • Küüned muutuvad hapraks, kui nad puutuvad kokku tugeva kuumuse, külma, valgendite, kloori või muude puhastuskemikaalidega.
  • Sööge kõrge kiudaine sisaldusega suupisteid nagu pähklid, seemned ja kuivatatud puuviljad. See hoiab teie naha ja juuksed tervetena. 
  • Kasutage õlivaba meigi aluskreemi, et teie meik kestaks kogu päeva. 
  • Vitamiin E paneb teie juuksed särama. Seda vitamiini sisaldavad pruun riis, pähklid, nisuidud ja lehtköögiviljad (nn rohelised köögiviljad). 
  • Pidage iga päev üksikasjalikku toitumispäevikut. See aitab teil jälgida kaloreid. 
  • Püüdke püsida normaalkaalus, võttes aluseks oma pikkuse. Rasvarakkude suur osakaal võib muuta veresooned kõvaks ning põhjustada diabeeti, infarkti ja insulti. 
  • Sööge lahjat või väherasvast liha ja linnuliha. 
  • Piirake selliste kolesteroolirikaste toitude, nagu maks ja muud siseorganid, munakollane, rasvane piim ja piimatooted, nt täispiim, tarbimist. 
  • Kandke nahale pärast vanni või dušši niisutavat kreemi, et nahk jääks niisutatuks. 
  • Kulme kitkudes püüdke neid kujundada vastavalt oma näojoontele. See aitab teil parandada oma väljanägemist. 
  • Küüned saavad puhtaks ja säravamaks, kui hoiate neid 5- 7 minutit poolekslõigatud sidruni peal. 
  • Suitsetamine vähendab teie kehas vananemisvastase nooruslikkuse vitamiini C taset; see on peamine vitamiin, mis pinguldab, niisutab ja parandab nahka. 
  • Ostke sammulugeja ja võtke ga päev ette üha pikemaid jalutuskäike. Seadke endale eesmärk: iga päev 1000 lisasammu. 
  • Juukseid kuivatades hoidke föön juustest vähemalt 6 tolli või 15 cm kaugusel ja ärge hoidke fööni sees, et juuste mitte ülekuumutada. 
  • Kui soovite vältida nahavärvi muutusi, vähendage päikese käes viibimise aega ja kandke väljas päevavarju.