Fakte ilu ja toitumise kohta III OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta III OSA

Autor: Reilika Nestor 18.06.2015 kell 00:00


  • Kui just peate väljas süües magustoidu võtma, jagage seda kellegi teisega.
  • Igapäevane juuste pesemine ei ole soovitatav. Shampooniga pesemine rikub juuste loomulikku niiskustasakaalu. Peske iga 2-3 päeva järel. 
  • Kui te soovite tõsta esile ja piiritleda kulme, valige värvitoon, mis kõige paremini sobib teie juuste värviga.
  • Puu- ja köögiviljad, kui need moodustavad suure osa üldisest tervislikust toitumisest, võivad kaitsta teatud vähivormide, näiteks mao-ja käärsoolevähi vastu.
  • Köögiviljad annavad tervisele ja kehale vajalikke toitaineid.
  • Köögiviljade söömine on kasulik ka sellepärast, et aitab vähendada kalorite tarbimist . 
  • Eelistage kiudainerikkaid täisteratooteid. Sööge vähem suhkrut ja rasva sisaldavaid toite. 
  • Ripsmete koolutamine teeb teie silmad visuaalselt suuremaks, annab neile tervema ja nooruslikuma väljanägemise. 
  • Jooge päevas vähemalt 6-8 klaasi vett ja piirake 100 % puuviljamahla, suhkruga magustatud jookide või dieetjookide tarbimist 0-1 ühikule päevas.
  • Tugevdage naharakke, kasutades vitamiini A ja vitamiini E koostisega nahaniisutajaid.
  • Stress võib põhjustada juuste väljalangemist, seega leidke viise, kuidas lõõgastuda ja anda oma hinnalistele juustele noorendav efekt. 
  • Kui soovite rohkem trimmis, siledamat ja noorusliku välimusega nahka, peate tegema iga päev kehalisi harjutusi. Nende abil paraneb naha varustamine hapniku ja toitainetega. 
  • Sööge rohkem küüslauku . Küüslauk aitab võidelda kortsudega, taastab kahjustatud kudesid ja pinguldab nahka. 
  • Kui teil on rasused juuksed, vältige igapäevast pea pesemist. Rasunäärmete liiga sagedase stimuleerimise tõttu hakkavad need veel rohkem rasu tootma. 
  • Tutvuge tervislikumate menüüdega populaarsetes kiirtoidurestoranides.