Fakte ilu ja toitumise kohta II OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta II OSA

Autor: Reilika Nestor 18.11.2014 kell 08:00


  • Suurem osa puu- ja köögiviljadest on madala rasva- ja süsivesikute sisaldusega, kõrge kalorsusega toidu asendamisest nendega võib saada kalorite vähendamise strateegia.
  • Teie nahk vajab regulaarset hellitamist ja hoolitsust. Hea näo- või värskendav näokreem parandab naha ilmet ja annab suurepärase enesetunde. 
  • Mediteerimine aitab vähendada stressitaset, tulla paremini toime igapäevaeluga ning elada kauem ja õnnelikumalt. Ka teie nahk säilib kauem aega noorena. 
  • Küünelakk ei kahjusta küüsi, vaid tugevdab ja kaunistab neid. Hoopis küünelakieemaldaja teeb nad väga kuivaks. 
  • Tõstke oma enesehinnangut. Uuringud näitavad, et enesekindlad inimesed suudavad saavutada rohkem, elavad viljakat elu ning näivad ja tunnevad ennast nooremana. 
  • Popkornist ja täisterajahust saab valmistada tervisliku suupiste, kui sinna lisada vähe või üldse mitte soola ja võid. 
  • Hoidke oma süda tervena, tehes iga päev kehalisi harjutusi ja süües toite, mis on rikkad vitamiini B , magneesiumi ja tsingi poolest. 
  • Koolutage alati oma ripsmeid kaks korda, et saavutada loomulik kaardus ilme. Koolutama peaks korraga 30 sekundit.
  • Vanadusplekke aitab vähendada ja kõrvaldada laserravi.
  •  Kuiva naha puhul on tõhusam ja soovitav kasutada emulsiooni asemel kreemi, sest viimases on suurem õlisisaldus.
  • Ärge jätke hommikusööki vahele. See on kõige olulisem söögikord.
  • Käenaha pehmendamiseks hõõruge käsi sooja oliiviõliga, jätke see nahale 5-7 minutiks ja seejärel loputage sooja veega.
  • Töödeldud liha on saadaval ka madalama rasvasisaldusega. 
  • Toidud, milles on kõrge küllastunud rasvade sisaldus, võivad tõsta "halva" kolesterooli taset veres. 
  • Ärge suitsetage. Kui te suitsetate, püüdke see maha jätta. Suitsetamine muudab teie naha kuivaks, tuimaks ja kortsuliseks, sest hävitab kollageeni.