Fakte ilu ja toitumise kohta I OSA

IStockPhoto

Fakte ilu ja toitumise kohta I OSA

Autor: Reilika Nestor 11.11.2014 kell 00:00


  • Nahale mõjub hästi, kui seda puhastatakse, kooritakse, toniseeritakse, niisutatakse, toidetakse ning seejuures toitutakse täisväärtuslikult ja tehakse kehalisi harjutusi.
  • Enne magama minekut eemaldage alati meik, ükskõik kui väsinud te ka ei oleks. Hoidke oma nahk puhas kogu öö.
  • Kasutage alati painutatud otsaga pintsete, mis võimaldavad kulme täpsemalt kitkuda. 
  • Lihtne ja kiire viis näonaha värskendamiseks ja ergutamiseks on pritsida näole külma vett ja kuivatada seda seejärel õrnalt rätiku või salvrätiga tupsutades. 
  • Kaitske oma nahka kahjuliku UV-kiirguse eest. Kasutage naha kaitseks erinevaid SPF kaitsefaktroriga kreeme ja emulsioone. 
  • Kasutage kulmudele sära andmiseks ja silmade esiletõstmiseks veidi vaseliini. 
  • Kunstripsmed, mis on paigaldatud silma keskossa ja välisnurka, teevad silmad suuremaks, ümmargusemaks ja ilusamaks.
  • Kasutage silmaümbruse naha niisutamiseks kvaliteetset silmakreemi. See annab teie silmadele terve väljanägemise ja värske sära. 
  • Võtke suupisteks rasvavaba või madala rasvasisaldusega jogurtit. 
  • Ostke köögivilju, milles on lihtne süüa valmistada. Võtke eelpestud rohelise salati kott ja lisage beebiporgandid või viinamarja tomatid ning te saate mõne minutiga ühe mõnusa salati. 
  • Pruun riis on valgest riisist toitvam, kuna sisaldab rohkem antioksüdante, tiamiini, niatsiini, kaaliumi, E-vitamiini ja kiudaineid. 
  • Kui teil on tumedad juuksed, kasutage veidi tumedamaid lauvärve. Hästi sobivad ploomi- ja lavendlikarva, rohelised, lillakad ja sinised toonid. 
  • Vältige soolaseid toite. Need võivad põhjustada vedelikupeetust ja silmade paistetust. 
  • Valige madalama küllastunud rasvade, transrasvade ja kolesterooli sisaldusega toite. Koostades tervislikku menüüd, tehke eelnevalt kindlaks nende sisaldus toiduratsioonis. 
  • Sööge aeglaselt, selleks on vaja pisut aega, et signaal täiskõhust jõuaks ajju.