Ainukene vahend kuidas püsida kortsuvaba, noor, sale, ilus, värske, rõõmsameelne jne jne jne

Ainukene vahend kuidas püsida kortsuvaba, noor, sale, ilus, värske, rõõmsameelne jne jne jne

Autor: Reilika Nestor 26.03.2016 kell 00:55

Mis asi see siis on, mis teeb meid nii ilusaks, rõõmsameelseks, saledaks, kortsuvabaks, kadestamisväärseks inimeseks maailmas?

Mis asi see on, millest paljud meist unistavad, kuid peavad kasutama ravimeid selleks?

Mis asi see on, mis meil on tasuta käes ning millele me ei pea ühtegi senti kulutama?

See on üks ja ainus UNI!

Maailmas kannatab miljoneid inimesi unehäirete all. Teadlased on kindlaks teinud, et uni on just see, mis vabastab meist kortsudest, vananemisest. Mis annab meile igapäevaselt meeletu jõulisuse, tähtejõu ja rõõmsameelsuse.

Isegi öeldakse, et inimene, kes magab üle 9 tunni päevas on õnnega koos. Samuti on teadlased kindlaks teinud, et kui me isegi põeks mingiks kergemat haigust, siis uni on just see, mis meid tervendab. Kindlasti on hästi oluline une kvaliteet, kui me magama sügavalt ning natukene jahedamas. Ideaaltemperatuur magamise ajal on 16 kraadi. Eriti suurim tervendaja teadlaste arvates on kevadine värske lõhn ja natukene külm temperatuur. Samuti mängib olulist rolli toa pimedus. Pimedas on parem magada kui valges.

Mis on une lõhkujad?

Alkohol, stress, tüli ennem magamaminekut!
Meie keha töötab ja ei puhka selle ajal, vaid võitleb alkoholi kehast väljaajamisega. Stressi või depressiooniga keerlevad tahest tahtmata peas ainult mõtted ja mured. Kahjuks väga paljud inimesed põevad just nimelt unetust tänu nendele teguritele.
Inimesed on päeva lõpuks nagunii turris ja väsinud. Ei maksa tähtsaid asju arutada ennem magama minekut, kui te tunnete, et selleks pole tuju. Tülitsemine ja arusaamatuste lahendamine ennem magamaminekut tahesttahtmata piinab meid veel edasi une ajal. Väsinuna asjade lahendamine ja lahendusele jõudmine on kallutatud pigem halvema poole või piirdub see ühe inimese sooviga, et lihtsalt lõpetada tüli, suruda oma soov alla, mis lükkab taas meid edasi pingeteni. Pigem lahendada asjad kaine, selge peaga.

Aga mida siis teha?
  • Ära minema voodi und ootama. Lõpuks olete te te endast nii väljas, et ei suuda uinuda, et tulete lausa üles.
  • Minge magama alati ühel ja samal kellaajal, et harjutada sisse endale magama jäämise režiim.
  • Kui teil on arsti poolt diagnoositud depressioon ning stress, siis teil on selleks juba vajalikud ravimid olemas ning olete juba oma raviarstiga unest rääkinud. 
  • Ennem magamaminekut väike jalutuskäik.
  • Teadlased arvavad, et soe piim ennem magamaminekut rahustab närve. Samuti kummelitee.