6 treeningut, mis on efektiivsemad kui JOOKSMINE!

6 treeningut, mis on efektiivsemad kui JOOKSMINE!

Autor: Reilika Nestor 18.04.2016 kell 00:40



Neid kuut treeningut peetakse efektiivsemaks kui jooksmine. Neid kõiki koos tehes piisab 30 minutilisest treeningust 3-4 korda nädalas. Aga alati võib ka rohkem

1. Mägironimine

Mägironimine on väga tõhus ja annab suurepärase tulemusi, kuna sellega töötab kogu keha. Eesti tingimustes võiks öelda, et matkamine, seenel ja marjul käik.

2. Hüppenöör

Suurepärane võimalus kaotada kaloreid, rasva. Töötavad kõik lihasgrupid. Hüppenööriga võid hüpata õues, kodus ja isegi tööl, kui see kedagi ei häiri. Hüppenööriga hüppamist võid teha niikaua kui ise jaksad. Pea ainult meeles, et kui alustad treeningut, siis alguses tuleb teha kõike tasa ja targu, et end ei vigastaks.

3. Põlve tõsted




4. Hüpped





5. Õrn sörk justkui kaugushüpetega

Sörk ja vahele justkui hüppeid.

6. Hüpped





PS! Kui alustad treenimist, ära unusta venitada. Nii ei teki sul järgmine päev lihasvalusid.



LOE LISAKS: Jooksmine või ujumine - kumb on kasulikum? KLIKI