6 toiduainet, millest loobu kohe täna ja nii kiiresti kui võimalik!

6 toiduainet, millest loobu kohe täna ja nii kiiresti kui võimalik!

Autor: Reilika Nestor 24.11.2015 kell 22:27


Valge riis asenda pruuni riisi või kinoaga.
Pruun riis on tervislikum. Kuinoa on rikkalik toitainete poolest. Gluteenivaba. Tekitab kiiresti täiskõhutunde. Kõrge magneesiumi sisaldusega. Soodustab paremini ainevahetust kui riis.

EI - hommikuhelbed ning energiabatoonid.
Sisaldavad meeletult suhkrut, säilitusaineid.

EI - Soodajoogid, maitseveed, limonaadid asenda tavalise veega, kuhu võid lisada enda maitse järgi tükeldatud puuvilju, marju.
Suhkur, suhkur ja veelkord suhkur, mitte midagi pole neis kasulikku.

EI - Kuivatatud puuviljad, marjad.
Nii uskumatu kui see ka pole, sisaldavad kuivatatud puuviljad ja marjad meeletus koguses suhkrut. Asenda need värskete puuviljadega.

EI - Kõiksugused valmis salatikastmed sisaldavad rohkelt suhkrut, säilitusaineid, mitte tervislikke õlisid.
Tee ise salatikaste. Sidrunimahl, pipar, mesi, oliiviõli, seesamiseemneõli. Maitsesta naturaalsete maitseainetega.

EI - Poe mahlad.
Sisaldavad säilitusaineid ning liialt suhkrut. Asenda kas veega või naturaalse mahlaga, mis on värskelt pressitud. Tee ise smuutisid.

Kui te pööraksite tähelepanu sellele kui palju sisaldavad toiduained süsivesikuid ning millest reaalselt suhkrut, siis te ei imestaks miks te ei suuda kaalust alla võtta.

Samuti hoidu gluteenist. Gluteen on terviljavalk, mida leidub nisus, speltas, rukkis, odras ja vahel ka kaeras, kui see ei ole puhtalt kasvatatud ja korjatud. Tänu oma kleepjale konsistentsile aitab gluteen küpsetisi siduda ja annab neile pehme tekstuuri. Pidurdab ainevahetust, soolte ärritust.

Jahutoodetest - pidurdab ainevahetust.