NEED TOIDUAINED POLE TERVISLIKUD! VÄLDI!

NEED TOIDUAINED POLE TERVISLIKUD! VÄLDI!

Autor: Reilika Nestor 26.05.2016 kell 00:54


TÄIDETUD KARTUL

Kartul on madala kalorsusega toiduaine, millest saab kõht täis ning on tervislik. Kuid täidetud kartul ei sisalda ainult kartulit, vaid suurel määral võid, õli, juustu, liha, peekonit, hapukoort. Ise võite ette kujutada, väiksest 160 kcal kartulist saab automaatselt 1000 kcal -t.




KUIVATATUD PUUVILJAD

Kui te ise kodus kuivatate puuviljad, on see väga hea. Kuid kõik poest ostetud kuivatatud puuviljad sisaldavad nii suurel määral suhkrut, et see on sama hea kui 1 tl kuivatatud puuvilju võrdub 1 tl suhkrut (võibolla isegi rohkem). Kaloritest pole isegi mõtet rääkida.

WRAPID

Wrapid tunduvad väga tervislikud, kuid tegelikult sama, mis puudutab täisteravõileibasid - nendes on majonees, või, kana/kala/liha/krevetid, salat, õli, rasvu - transrasvad. Tervislikust suutäiest on asi väga kaugel. Samuti liiga palju naatriumi.





HOMMIKUHELBED

Suhkur, suhkur, suhkur, säilitusained, maitseaineid ja meeletult väike kogus midagi tervislikku. Paljud lapsevanemad annavad hommikuhelbeid oma lastele. Hommikuhelbeid võiks võrrelda karamelli täidisega piimašokolaadi.





RASVAVABAD TOIDUD

Ütleme nii, et sellist asja pole olemas. Iga rasv asendatakse mingi muu ainega või rasvaga, mida ei panda tähelegi kui loetakse pakendilt. Samuti sisaldavad need tooted palju kaloreid, suhkrut ning säilitusaineid, värvaineid, maitseaineid.




SOOLAKÕRSIKUD


Sool on inimesele ääretult kahjulik. Samuti sisaldavad need snäkid suurel hulgal suhkrut, säilitusaineid, maitseaineid, värvaineid. Midagi looduslikku ja tervislikku neis pole.




SPORDIJOOGID


Tõeline keemia, mida juuakse. Sisaldavad meeletul hulgal värvaineid, säilitusaineid, maitseaineid, võibolla ka koffeiini, tauriini. Mitte midagi kasulikku. Sõltuvust tekitav. Võiv võrrelda energiajookidega.





VALGUPULBER

Väga paljud inimesed lisavad enda hommikusmuutidesse valgu/proteiinipulbrit. See kõik on tehis. Koormate sellega enda maksa ja neerusid. Täiskasvanud inimene vajab päevas 0,36 kuni 0,6 g proteiini kg kohta. Söö looduslikke proteiini/valke sisaldavaid toiduaineid, nii on lihtsam ning ei ole riski, et sööksid liiga palju.




AGAAVI SIIRUP

Paljud arvavad, et kui nad kasutavad suhkru asemel agaave siirupit, et see on palju tervislikum, siis nad eksivad. Sest agaave siirupisse on lisatud lisaks sellele, et ta on niigi magu suhkrut, et ta säiliks paremini.





JOGURTI MAIUSTUSED

Nagu jogurtki, sisaldab suurel määral suhkrut, nii sisaldavad ka jogurtisnäkid. Mitte midagi tervislikku.






Teisele LEHELE - KLIKI SIIA