1 tund sportlikku tegevust ja kalorikaotus 70 kg kaaluvale inimesele

1 tund sportlikku tegevust ja kalorikaotus 70 kg kaaluvale inimesele (1)

Autor: Reilika Nestor 13.11.2015 kell 00:00

  • 1 tund kiires tempos jooksmine (km/4 minutit) = 1200 kcal energiakulu.
  • 1 tund mõõdukas tempos jooksmine (km/8 minutit) = 560 kcal energiakulu.
  • 1 tund rulluisutamist = 500 kcal energiakulu.
  • 1 tund rahulikus tempos suusatamist = 500 kcal energiakulu.
  • 1 tund rahulikus tempos vabastiilis ujumist = 550 kcal energiakulu.
  • 1 tund võrkpalli = 210 kcal energiakulu.
  • 1 tund squash = 850 kcal energiakulu.

Ülekaalulisele sobib ujumine, vesivõimalemine, jalgrattasõit, suusatamine. Millel pole jalale liigset koormust. Kui vesivõimlemise õiged võtted on treeningul omandatud, võib treenida edasi omal käel. Kõnd ja kepikõnd on head treeninguviisid ülekaalulisele, kuid vahel tuleb lisaks kõnnile harrastada ka teisi liikumisviise, kasvõi näiteks toolil võimalemine.

Ülekaalulisele ei sobi jooks, hüpped, kehal järske liigutusi nõudvad harjutused või spordialad. Püsivalt ohjeldavad kehakaalu dieet, liikumine ja elustiili muutmine üheskoos. Liikumis- ja toidupäevik annavad objektiivse tagasiside liikumise ja toitumise kohta.

 

Kommentaaride järjekord: Vanemad | Uuemad | Parimad