Šokeerivad faktid toitude, dieetide ja treeningute kohta! IGAÜKS PEAKS SEDA VAATAMA!

Šokeerivad faktid toitude, dieetide ja treeningute kohta! IGAÜKS PEAKS SEDA VAATAMA!

Autor: Reilika Nestor 26.03.2016 kell 17:14

Üks parimaid ja selgitavaid videosid dieetide ja treeningute kohta!

Videos räägib :

1. Värskest ja tervislikust toidust käib üle väga palju putukaid! Mõndasid see häirib ja mõndasid mitte.

2. Vale treening kahjustab selga.

3. See leib ei ole enam see, see teeb paksuks.

4. Treeningsaalid pole nii puhtaid, kui sa arvad.

5. Rindade valulikkus kui ka rindadest tulev vedelik või isegi veri - vale treening - üle treening.

6. Kohvitassid tööjuures on mustad ja määrdunud ning meeletud pisikud.

7. Poest ostetud vesi pole nii puhas, kui inimesed arvavad. See võib olla tavaline kraanivesi, mille ostate.

8. Mõnest treeningust piisab, kui teed seda päeva jooksul vaid kolm minutit.

9. Vale massaaž võib tekitada väga tõsiseid kahjustusi teie kehale.

10. Piim pole lihtsalt valge, vaid kasutatakse teatuid ainet selle valgeks muutmiseks.

11. Kui tunned treeningul valu, siis ära tee edasi. Sinu keha ütleb sulle, mis on sulle hea. Treeni tasa ja targu! Vastavalt sellele, milline on su kehakaal!!!

12. Hommikusöögi mitte söömine TEEB PAKSUKS!!!!!!!!

13. Lahtistid on kahjulikud kaalulangetamisel - eriti oluline on kaotada vedelikku, sa ei kaota rasva!!!

14. Kas sa oled tähele pannud, et treenerid või mõned jõusaali harrastajad näevad nii head ja musklis välja. JAH! Nad võivad kasutada lisaaineid, kui ka nende treening on intensiivne.

15. Müslid, Kelloggs, müslibatoonid  TOHUTULT suur suhkrusisaldus ja mitte midagi kasulikku!!! NEID MITTE SÜÜA! Ennem juba söö šokolaadi. SAMA

16. Liigne treening võib põhjustada kubeme kui ka pepu piirkonnas marrastusi. Kuna aluspesu ning higistamine tekitab ideaalse olukorra!

17. Enamus vitamiine, mida ostad poest, ei pruugi üldse nii tervislikud olla ja pole üldse need, mis nad peaksid olema. Nad võivad olla mürgised. Sa võid saada millestki üledoosi.

18. Enamus jooksutosse on ainult disainitud ilusaks, kuid reaalne otstarve on olematu.

19. Inimesed joovad rohkem kui neile on see tervislik.

20. Ületreening kahjustab teie lihaseid.

21. Limonaadid, soodad - sisaldavad ainult suhkrut ning tekitavad isu peale joomist - SEST NAD SISALDAVAD KOFEIINI. Ei loe, et see on dieet jook.

22. Kõige populaarsem tutvumiskoht on treeningsaal! Seksikad riided, poosid jne. Ettekujutlusel ei ole piire.

23. Peale treeningut endale pai tegemine, premeerimine söögiga / millegi heaga! EI!

24. Kõhukinnisusega soovitatakse jookmist, sest jookmine paneb sooled liikuma ja tekitab kõhulahtisust.

25. Kemikaalide kasutamine magusates jookides - kahjulikud + suhkur ja suhkur ja suhkur.

26. Liiga raskete raskuste tõstmine ning nendega treenimine tekitab vigastusi. Vali õiged raskused.

27. Trans-rasvad on kõige hullemad sinu dieedi juures. Vahet pole mis või ning margariin. Transrasvale EI! Rasvasele toidule ei.

28. Dieedi tabletid, mis teeksid väljaheite väljatulemise lihtsaks. Põhjustavad südameatakki ning organismi sisemist rasvumist.

29. Kui näed poes dieettoitude silte, siis nad pole pooltki nii dieettoidud! Sama, mis nad originaalis on.

30 . Ületreening võib kahjustada sinu selga ning mõningaid organeid nii naistel kui meestel. Liiga raskete raskuste tõstmine on ohtlik. Raske raskuse tõstmisel näiteks võib pärasool välja tulla.

31. Osad rasvad on väga kasulikud, näiteks rasvane kala. Oliiviõli - aitab balansseerida kollesterooli.

32. Olge ettevaatlikud personaaltreeneritega. Mõni võib anda teile väga halba nõu treeningute kohta ning saate kehalisi kahjustusi.

33. Millest tehakse väetist, millega kasvatatakse meie aiasaadusi - puhas kemikaal.

34. Tee endale kindlaks, et kas sinu jaoks on pikamaajooks või maratonil osalemine tervisele kasulik või hoopis surmav? Maratonil liigjoomine kui ka liiga vähene joomine võib põhjustada surma. Me peame alustama aeglaselt ja õrnalt ning peame pidama nõu arstiga.

35. Toitude kasulikkus pole enam nii toitainerikkad ning vitamiinirikkad nagu need olid isegi 6 aastat tagasi. Taimed ei saa ise kasvades enam neid toitaineid kätte. Näiteks spinatis oli 1914 aastal 64 mg rauda aga nüüd on AINULT 2,70 mg rauda!
Toidu kasulikkus on vähenenud 30 korda, teooris tunnetab meie keha, et me peame sööma 30 korda rohkem, et saada vajalikke aineid kätte. Siit ka inimkonna rasvumise probleem. Me ei saa vajalikke aineid enam kätte toidust.

36. Liigse treeninguga võib kaduda menstruatsioon ning on probleeme viljakusega.

37. Spordijoogid ei sisalda mitte midagi muud kui suhkur ja vesi. Spordijoogid ei ole tervislikud. Mis neile värvi annab on keemia.

38. Liigne juurviljade puuviljade söömine on kahjulik. Näiteks 5 õuna päevas on liiga happeline ja võib lõhkuda teie hambad. Samuti võib teha paksuks liigne juur- ja puuviljade söömine.

39. Lihaserebendid ning nende valu. Ära treeni üle, venita. Peamine rahulik ning ettevaatlik treening.

40. Kummas on rohkem kloori, kas pestud ja müügil salatis või basseini vees. Vastus salatit pestakse 20 korda kangema kloori lahusega kui on see ujumisbasseinis. Neid pestakse sellepärast, et nad säiliks paremini.

41. Loomulikul teel pole võimalik kõhule nn "6-pack" saada. Paljudel ei ole võimalikki juba geneetiliselt saada 6-packi.

42. Inimesed on stressis olla liiga kõhnad. Staaridega pole võimalik võistelda. See võtab tohutu raha ja vaeva. Nende eest ka hoolitsetakse ja see pole tervislik.

43. Miks paljud vahetavad oma luid ja puusasid välja, sest me teeme täna liiga palju vale treeningut. Peamiselt on need, kes tegelevad jookmisega. Paljudele ei sobi jookmine. Nad rikuvad ära oma luud sellega.

44. Treeningud panevad sind puuksutama. Kehaline pingutus vabastab meie lihaseid ning vabastab gaase.

45. Väga paljud treeningsaalides ei vaja treeningut, vaid õiget treeningut, mis sobib nende kehale. Ennem võta korrakski eratreener, et ta saaks sulle öelda, milline treening sobib. Väga paljud treenivad valesti ning mõttetult raisates raha.

46. Ülesöömine tapab ning vähesöömisega elad kauem.

47. Hot-Yogas ringleb õhus väga palju halbu baktereid ja haigust tekitavaid pisikuid, sest 40 kraadine ruum on nende jaoks ideaalne elukeskkond. Põhiline haigus mononukleoos.

48. Ära usu seda, mida kirjutatakse meedias. See on kellegi võibolla üksikisiku arvamus, mis ei pruugi teistega sama olla. Inimesed on erinevad.

49. Süsivesikudieedid ei toimi. Sa tunned ikkagi vajadust muude ainete järgi samuti. Dieedid ei toimi.

50. Dieedid tekitavad segadust ning ajavad hirmu nahka.



Ilusat VAATAMIST